13 Temmuz 2011 Çarşamba

Prag ve ben başbaşa kaldık.

Prag gecelerinden bir otel lobisinden kaçak göçek yazıyorum. Gözlerimden uyku akıyor ama sizin için direniyorum.

Prag bana hiç olmadığı kadar bonkör davrandı güneşli havalar konusunda. 3 gündür hava mükemmel, en az gördüğüm yerler kadar mükemmel.

Anlatacak öyle çok şey var ki. Prag harika. Sıradan sokakları bile birer şaheser gibi. Sokak çalgıcıları, Charles Köprüsü, kale, Eski Şehir, Karlovy Vary... Hepsi hakkında uzun uzun sözlerim var size söyleyeceğim, ama dönüşte. Hatta Şair Ruhlular İçin Gezi Rehberi hayata geçerse oradan okursunuz kimbilir.

Söyleyeceğim tek şey, Prag hakikaten ilham verici bir yer. En azından Moleskine'deki satırlar bana bunu söylüyor.

Bu gece Eski Şehir meydanında ücretsiz bir caz konseri vardı. Gençler meydanda yerde oturuyorlardı, ellerinde biralar, ki gerçekten sudan ucuz. Arkadaşlar ve sevgililer her yerde, pırıl pırıl bir gökyüzü de cabası. Mesela bu gece, Prag'da sevdikleriyle yan yana bir genç olmak için çok güzel bir geceydi.

Gün olur, döneriz, belli mi olur?

Detaylar yakında. Yarın sabah arrivederci Prag, merhaba Viyana.

1 yorum:

l b dedi ki...

yo hayır. kıskanmadım.