5 Mayıs 2012 Cumartesi

Tumblr_lezpecizxy1qa3m5ko1_500_large
Özetle hiçbir şey olmuyor. Her şeye uysun diye ucuza alınmış tahta mobilya renginde zamanlar.
Şu ara mutluluk alameti olarak aktarabileceğim tek hususun, Coldplay'in Paradise klibinin 2.50 dakikası olduğu kanaatindeyim.

"Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır, dedim kendime. İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı. Sürüncemede kalan heyecanlardan ancak kötü şeyler çıkar."

"Başlayıp da yarım bıraktığım bir sürü teşebbüs, evin her tarafına dağılmıştı. (Sanki kafam da onlarla birlikte çekmecelere, dolaplara, sandık odasının eşyaları arasına dağılmıştı. Kafamı toparlayamıyordum bu yüzden.)"

Tabiattan, payıma düşen çok az şey kalmıştı. Ömrümü eşya ile geçiriyordum. Eşyayı da sevmiyordum galiba. Daha doğrusu, eşyayı insanlarla bir tutuyordum, ikisiyle de aramda, yalnız benim bildiğim ve başkalarına açıklanması güç meseleler vardı."

"Bir yerden sevmeye devam edebilir miydim? Çünkü sevmek, yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi."

Oğuz Atay - Korkuyu Beklerken

1 yorum:

Adsız dedi ki...

miray yazmaya devam et lütfen blogunu çok seviyorum