31 Mayıs 2010 Pazartesi

Mevsim.


Bu gece 12 itibariyle Hayat Bilgisi kitaplarına göre yaz mevsimi resmen başlıyor. 
Ve de tabii ki festival mevsimi
Bloglarda ise "Bu haftasonu nasıl gönül eğlendirdim" yazıları hüküm sürüyor. Eksik kalmak istemedim.

Ne okudum?

*İki Genç Kızın Romanı - Perihan Mağden 
Mideye sert inen bi yumruk gibi, ama garip bir biçimde iyi geliyor. Acilen okunmalı. Behiye ve Handan'ı anlamalı.

Ne dinledim?

*Dolapdere Big Gang
Seyirci mi çok iyi değildi, bilmiyorum, konser beklediğim kadar hareketli geçmedi. Yine de iyidir Dolapdere, bol bol dinlemeli, göbek atmalı.

*Bedük
Açıkçası beklentilerim düşüktü Bedük konusunda. Elektronik müzik yapan bi adamın konseri ne kadar hareketli oalbilir diye önyargılı gitmiştim. Fakat sonuç çok daha iyiydi. Su şişeleri ile yaratlıan yağmur efektleri altında 1,5 saat kesintisiz dans ettik. Tavsiye ediyorum. (Bedük'ün bebekli bir aile babası olması ise ayrı bir şirinlik)

Ne seyrettim?

*Mahşer-i Cümbüş
Zaten severdim, canlı performansta daha  da çok keyif aldım. Hep güldürün, hep devam edin bu güzel işe.

Ne yaptım?

*Batik
Çok çok çok çok zevkli bu, ama ellerimden çıkmıyor kahrolası boya! 

Ne giydim?

*Çiçekli dolgu topuk ayakkabı
Evet bu bölüm gereksizdi ama olsun. Bu yaz her şeyin çiçeklisi, pastel tonu, makbul, çok seviniyorum. İyi ki almışım bunları geçen sezon.

İşin fenası daha 2,5 hafta var, hem de sınavlar. Bu kadar "kop-kop"tan sonra nasıl devam edeceğiz, inan bilmiyorum.

2 yorum:

Eda dedi ki...

FAF'taydım diyosun yani. (:

Fermium dedi ki...

batik oolaylari bu sene daha guzeldi. ben yoktum ya ondandir filan uhuhuhu