9 Mayıs 2010 Pazar

Editör.

yolculuk niyetinde değilim. 
fakat böyle bir iş yapmaya kalksam 
doğru istanbula giderim. 
beni bebek tramvayında görünce 
ne yaparsın acep? 

mamafih söylediğim gibi 
yolculuk niyetinde değilim.

Orhan Veli

Okulda güzel bir edebiyat dergimiz var da, söylemesi ayıp onun editörüyüm ben.
Bu şiiri de editör yazısının başında koyuyorum, havalıyım kahretsin.

Şimdi bir bakalım:
Bir ay önce saçımı kestirdim
İkinci el kitaplara taparım
Rengarenk koca fincanlarda kahve içmeyi severim
Takılarımı duvarlara asıyorum
Regina Spektor dinliyorum
Gözlerim de bozuk zaten.
Yani entellektüel editör kadın imajı için tek eksiğim kemik çerçeveli bir gözlük.

On sekizinci yaş günümde daktilo isteyeceğim.


O değil de, Fevzi Bey, okuyorsanız se-lam.
Sormayın, cevaplamam.
Hayır hayali arkadaşım filan değil.

1 yorum:

Eda dedi ki...

şehir entellerini seviyorum. (: cihangir e mi gitsek :D