8 Aralık 2014 Pazartesi

Çiçekten Radyo - Bölüm 1: Arkadaşlık, Barış Bıçakçı ve Anlatmanın Güzelliği

Söz verdiğim üzere, ses kayıtlarının ilk bölümünde beraberiz. Arkadaşlıktan hareketle bir miktar bilinç akışı yaptım sizlere, şuradan dinleyebiliyorsunuz. Hasta olduğum için çatallı sesimi, tıkırtıları ve sandalye gıcırtılarını affedin lütfen. Umarım beğenirsiniz, sevgiler.

*Kayıtta bahsettiğim film, Jules ve Jim.
**Bahsettiğim ve geçen sene yayınlanan Barış Bıçakçı öyküsü ise Kıt Bir Gündüzü Geceye Ulaştırmak. Onu da okuyup kaydetmiştim, yine buradan ulaşıp dinleyebilirsiniz.
***Soru ve öneriler içinse http://ask.fm/cicektenradyo

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hoştu bayaa sevdim. Reytingler düşük diye 2. sezonu çıkarmamazlık yapma lütfen

Adsız dedi ki...

Nerde nasıl denk geldim bilmiyorum ama iyi ki denk gelmişim.Çok çabuk bitti dinlerken.Emeğinize sağlık.Barış Bıçakçı sever olarak olaylara bakışınıza bayıldım.:)