6 Nisan 2014 Pazar

Balkon.

Bu şiirim beğenilmemişti.
İsim de bulamıyorum. Esen kalın.


Bir Eylül akşamüstünde Tezer, Didem ve ben
-ama Tomris biraz farklı onun soyadı Turgut'tan
 ama Simone biraz farklı o Jean Paul'le gömüldü-
Bol dantelli selam çaktık Virginia'yla Sylvia'ya
-ama Jane biraz farklı o Darcy'e inanır-

Bir Eylül akşamüstünde Tezer, Didem ve ben
Çay içtik balkonda ihtimalleri görüştük
Dert çekiyorduk ikinci olduğundan Havva anne
-ama o biraz farklı, bilinen ilk mağdure-
Böyle çekilir kelimeler, önce erkek fazlası kadın
Sözler yardım etmiyor, belanı bul gramer.

Bir Eylül akşamüstünde Tezer, Didem ve ben
Belki üşüdük balkonda sana günler saydık
-ki bilirsin çok iddialı değiliz matematikte-
Hileli fallar açtık soğumuş telvelerden
-eh fena sayılmayız belki metafizikte-

Her Eylül akşamüstünde Tezer, Didem ve ben
Aşık olduk balkonda şallara bürünerek
-halbuki pek iddialıyız yalnızlığı sevmekte-
Fazla şey istemedim, meyveler ve çiçekler
-ama bu biraz farklı, aşıktım ölümüne-
Merhumdur gerçek ölüler, zavallı leşler merhume.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

miray ben beğendim şiirin hoşuma gitti teşekkürler