23 Nisan 2012 Pazartesi

Alın(ma)tı.

381098_267707036611990_100001180862084_639389_1032110870_n_large
"O gün hava o kadar güzeldi ki 'Bugün kötü hiçbir şey olamaz' diye düşündü. Hemen ardından 'İyi hiçbir şey de olmamalı bugün' diye ekledi kendi kendine. Günün tek sahibi olmalı güzel hava, şerefine sevgi duruşunda bulunmalıyız. 'Güzel hiçbir şey olmasın, kötü de olmasın ne olur. Bugün hava gibi, altımdaki deniz gibi saydam olsun.' Çünkü biliyor, bağdaştırma bir lanettir. En güzel anılar bile, beyaza çalınmış kara gibi günü kirletir, katran gibi yapışır ellere. Güzel anılar bile renk değiştirir, uzaklaştıkça kararır. Öyleyse İstanbul tanrıları, onun mütevazı duaları yerini bulsun bu defa. Bize bir kez olsun kendi başına sevebileceğimiz bir şey bahşedin. Hiçbir şey kalmayınca bugüne tutunalım, tutununca ellerimize batmasın ne olur."

Tırnak işareti, ama kendimi alıntıladım.

Fotoğrafı internetten buldum, fakat okulumdan çekildiğine eminim, Tıpatıp açı, tıpatıp manzara. Orada o kadar az vaktim kaldı ki.  Ama bu konuda ağlama vakti henüz gelmemiştir.

Çok sevdim ki ben orayı. Çok ama. Çok.

2 yorum:

shine dedi ki...

postu daha önce okumuştum ama resmi inceleyememiştim.şimdi bakıyorum da bence burası vaktini doldurduğun değil, önümüzdeki senelerde keyfini çıkaracağın okuldan çekilmiş bir fotoğraf. ya da bebekte park etmiş sandığım tekneler yanıltıyor beni.

Çiçek Dürbünü dedi ki...

Bir daha baktım, evet haklısın.

Postmodernizmimi bozmayacaksa "Ay bak görüyor musun Allah söyletti"ye de çok inanıyorum.