19 Mart 2012 Pazartesi

Gün.

Tumblr_lvbutzrvlk1qg2856o1_500_large_large 
Güneşi Özleyen Müşkülpesentler Derneği daimi üyesi olarak bugün paltomu memnuniyetle ardımda bıraktım. Ajanda Aşıkları Toplumu kurucu üyesi olarak "Olmayan Kelimeler" ajandamın sayfasını bugün de çevirdim. Hem çevirmesek de kanatlıdır takvim yaprakları. Günün gereklerini takip ederken Evde Şarkı Söyleme Tutkusu Kurulu mensubu olarak müziği ayarladım. Sevgisinden gün batımı rengi pamuk duvarlar ören babamın ruhtan kopan hediyesi Kings of Convenience albümünü ciğerlerime çektim. Notalar akarken Geleneksel Bavul Toplayıcılar Komitesi başkan yardımcısı olarak bir kez daha tası, tarağı, aklı ve aşkı bavula koydum.

Sokaklarda akıyor bahar, mecburiyetler penceresinden seyrediyorum. Yine de inanıyorum bahara. İnsansın çünkü, safsın, mutlu olursun her seferinde, göklere aldanırsın. Ama iyi yine böyle. Kanalım güneşe, iyi oluyor. Başka yıldızı yok ki insanın.

"Baharın nasıl şiddet içerdiğini fark ediyor musun sen de Çetin? Bahar beni kendisine karşılık vermeye zorluyor. Her çiçeğine karşılık içimden bir çiçek, ılık esintilerine karşılık ciğerimden ılık bir nefes istiyor. Parlaklığına, hafifliğine karşılık vermem gerekiyor. Bahar sunduğu her şeyi yaşamaya zorlayarak bana şiddet uyguluyor."

Bizim Büyük Çaresizliğimiz - Barış Bıçakçı 

Hiç yorum yok: