22 Ekim 2011 Cumartesi

"Eskiler alıyorum, kırpıp yıldız yapıyorum."

Bir yazı tasarısı var, yazacak vakit yok. İlk fırsatta gelmeli.
Ekim'in uçmasından korkuyorum. Onu kalemlerle, sözcüklerle yere çivilemeye çalışıyorum.
Elimden bir şey gelmiyor. Mecburen, arşivlere dönüyorum. Yine arşivden bir şiirle çıkıp geldim.
Sanki buraya yazmazsam, sanki not almazsam, Ekim'de yaşadığım kanıtlanmayacak.

Bunlar varolmanın yadsınamaz kanıtları.
Sen bana cebinde şiirlerle gel.

İstirham.

Sakın güzel şiirler armağan etme bana
Sevdiğim şarkıyı bırak
Ne olursun o sokağa gitmeyelim
Konuşmayalım o kitaptan
Ben maviyi çok severim, giyme ne olur
Sonra sen gidersin, sebepli sebepsiz
-Gitmem deme, illa gidersin-
O şarkıyı dinleyemem, okuyamam o romanı
Onlara dokunma ne olur, adımı da söyleme
Şiirim, sokağım, ismim bana kalsın.

-M. (14.08.2011)

3 yorum:

l b dedi ki...

sen hep şiir yaz hatun. hep.

Çiçek Dürbünü dedi ki...

sen beni çok şımartıyorsun zeynep.

Julia dedi ki...

benim içimden geçenleri yazıvermişsin.
çok beğendim.