19 Mayıs 2011 Perşembe

Yazar burada kendiyle konuşmak istemiş.

F29861cd000a3ec94d1639a8_large
Neden kendim ve sizin için anlamlı bir şeyler yazamadığımı nicedir merak ediyordum. Siyah defterimde ifade edivermişim birden bu öğlen.

"Şimdilerde yazmaya hazır hissetmiyorum. Sanki mevcut birikimimi kullandım, kalemi elime aldığımda tekrara düşeceğim.

Üretebilmek, daha doğrusu anlamlı üretebilmek için zaman ve tecrübeye ihtiyacım var. Bu tecrübe hayattan ve kitaplardan gelecek. Artık boş şeyler okuyup yazmak istemiyorum. Yeni, daha doğrusu benim için yeni düşünceleri keşfetmek istiyorum, yeni biri olmak. Çünkü 18 yaşında bir insan düşüncelerinin ve öğrenmenin doruğunda olmalı bana kalırsa. Okulda anlatılanları öğrenmek değil, yeni dünyalar açan fikirleri öğrenmek.

Vaktimi anlamlı kitaplara adamak istiyorum, bu anlamın mürekkebimden dökülmesini umuyorum."

Üstelik doğum günümde hediye gelen siyah harika Moleskine deftere neden dokunmadığımı da nihayet kendime itiraf ettim bugün. Alelade bir şeyler için değil, bir romana başlamak için saklıyormuşum onu. Üstelik başucumdaki rafta duruyor, hazır olur olmaz uzanacağım ona. Angie ve Rory'e teşekkür etmem gerek bunun için.

Nicedir yazıların sonuna şarkı koymuyorum, blog eksikli gibi. Aklımdaki şarkıyı paylaşma vaktidir. Dinleyebileceğiniz en huzurlu Mayıslık şarkılardan biri. Şarkının ismi fizy'e gidiyor üstelik:

"Mehtap çıkmış, düşer yastığıma
 Kanımca her şey boşuna."

Hiç yorum yok: