26 Mayıs 2011 Perşembe

Bir bahar akşamı rastladım size.

Tumblr_lk82v861c11qdpm3oo1_500_large
Dün vapurda Hamlet'i bitirdim. Açık havada oturuyordum, tek başıma.
Yalnız yolculukları seviyorum, en çok da yalnız vapur yolculuklarını.
İnsan, bu hayatın yalnız bir yolculuk olduğunu hatırlamak için zaman zaman yalnız başına yolculuk yapmalı.

Üstelik dünyada ve yaşamda, ılık bir İstanbul Mayıs akşamüstünden daha güzel çok az şey vardır.

Hamlet'e gelince, karakter derinliği açısından Shakespeare'in en iyi oyunu bence. Ama Macbeth kalbimde ayrı bir yerdedir ve bugüne dek okuduğum en iyi Shakespeare eseridir.

Kitap demişken, beni şuradan takip etsenize. Kitap alışverişi yaparız hem, ben sizin listenize bakar yeni kitaplar öğrenirim. Ben de fena değilim hani, bir iki okunacak kitap isterseniz diye.

Bir de ev sessizken şu şarkıyı dinlemeyi çok seviyorum. Büyülü gibi.

1 yorum:

Fermium dedi ki...

hede ne guzelmis. cok teknolojik ama beceremem ben. regina spektor konserine gidesim var bide cok fena