3 Mart 2011 Perşembe

Beni anlatmaya hangi dil yetecekse onu öğrenmek istiyorum.

Tumblr_lgoxbat2to1qai72bo1_500_large
Anneme kapıyı açtım, içeri kara kedi girdi.
Sevdik, yemek verdik.
Siyah tüylü, yeşil gözlü, biraz tombalak bir kedi olmak isterdim.

Aslında neyi, kimi, neden, nasıl, ne kadar istediğimi bilmiyorum.
8 yaşından beri hayatta ne olacağını bilen insanlar var. Onları kıskanırım.
Mutsuz değilim. Hiç. Bloga hiç yalan söylemedim.

Tek bildiğim gün ağarana kadar kitap okumak istediğim.
Şimdi gidip onu yapacağım.
Önce Katharina Blum'un Çiğnenen Onuru, sonra Germinal.

Dinleyedurun. Travis güzel şey.

"Well I stand at the crossroads
 of highroads and lowroads
 and I got a feeling it's right."

Love Will Come Through - Travis

2 yorum:

pipe dreams dedi ki...

Travis, harika şey... :)

Fermium dedi ki...

such language does not exist.