6 Şubat 2011 Pazar

For no one.

Bi blogta "16 yaşındayım, kendime sırf bu yüzden iyi davranıyorum" diye bir cümle okudum.

18 yaşındayım, kendime nasıl iyi davranırım bilmiyorum.
Çünkü ben galiba iyiyi kötüyü ayıramıyorum.
Belle and Sebastian albümlerimin olması iyi de, onları dinlemem kötü mü acaba?
Odamda saçma birileri yerine Abbey Road posteri olması mesela.
Sokaklarda içip dağıtmamam, hiç sarhoş olmamam
Kavgalı ayrılıklar, büyük barışmalar yaşamamam
Kimseye saçma taktikler uygulamamam, söyleyeceğim iyi de kötü de olsa içimden geldiği gibi davranmam
Kitaplarımı çoğu insanı sevdiğimden fazla sevmem
Kitaplarımdan fazla sevdiğim insanlara hakikaten değer vermem
İyi mi kötü mü biri cevap versin
Ben artık bilmiyorum.

Fermi'yle konuşasım var çok.
Bi önceki yazının devamı sonra gelicek.

2 yorum:

Eda dedi ki...

hey hey heeey
sakin

içip dağıtalım mı?

Fermium dedi ki...

cok ozledim ben seni. bide 1917 basimli Hamlet buldum. 3 dolar. Verilen oneme aglasam mi, onu sevicek biri buldu diye gulsem mi pek bilemedim.