20 Aralık 2010 Pazartesi

Beni o limana çıkaramazsın.


Etrafımdaki istisnasız herkesin küçük/büyük çaplı depresyonlara girmesi, beni terapist edinmesi,
Bunun üzerine benim akıl sağlığımın da ilk vapura atlayıp kaçması sonucu düşünemeyen,
Ya bi şeyler yetiştirmeye çalışan ya da ebleh ebleh gülen bir yaratığa dönüştüm. (Tespit 24: Gülmekle mutlu olmak ilgisizdir, hatta kimi zaman ters orantılıdır.)

Yoruldum. Sıkıldım. Bu hafta 18 oluyorum, kutlamamı bile erteledim. İşin kötüsü ne oldu da böyle oldu hiç bilmiyorum.

Teselliyi ise aranjman şarkılarda arıyorum.

"Yürüyelim yeniden silinmemiş izlerden
Deniz kumsal sevinsin"

Kumsaldaki İzler - Juanito

4 yorum:

Arriba dedi ki...

o zaman kutlamanın teması "keçileri kaçırıyoruz" olsun =P
kendine dikkat et aramızda en sağlamı sensin zaten.

Çiçek Dürbünü dedi ki...

ben mi sağlammışım? hahah. hahah. HAH.

shine dedi ki...

ben sağlamım. (bkz. tek akıllı benim diyen deli)

Fermium dedi ki...

al benden de o kadar yahu, bi anda PING* diye bisey olucak da cok ciddi seylerden mi konusucaz simdi stresine girdim. yaslaniyoruz yahu