10 Ekim 2010 Pazar

Pazar şarkısını müteakip. - Take a sad song and make it better.


D: (Radyoda oynak bir şarkı çalarken)
"Bu mevsimde akıl sağlığını korumanın tek yolu sadece saçma sapan şarkılar dinlemek. Anlamlı şarkıları bir süreliğine unutmamız lazım. Bak sana yasakları sayıyorum: Bülent Ortaçgil, Zuhal Olcay, Ezginin Günlüğü... Bunları dinlersen mahvolursun, ona göre."

Haklı. Dinlemeyin siz de. Şunu mesela dinlemeyin. Ya da bunu. Bu da olabilir. Yasak hepimize.

Bana eğlenceli şarkılar önerir misiniz? Ama çok da boş olmasın, Maroon 5-This Love kıvamında mesela?

Bir de bir-iki haftalığında i-pod takas edecek birini arıyorum, yeni şarkılar keşfetmek için. Yalnız I-Pod'u biraz nitelikli olmalı ve benim müzikçalarıma iyi bakmalı. Kırarsa kaybederse rehin alırım vermem onun i-podunu yemin ederim. İlgilenen bana haber versin.

3 yorum:

Eda dedi ki...

Ya BEN tabi ki!
Bi görüşsek o da olur merak etme de... Bu gidişle yurtiçi kargoyla falan göndercem :D
Yalnız öyle yaparsam altına "Bir dost" yazarım, ok?

foolonthehill dedi ki...

U2 da olur bak..özellikle mayışık sabah saatlerinde uyandırıyor.

kış içinse şimdiden pink floyd u yasaklayalım=)

D. dedi ki...

tavisyeme uymana sevindim yavru,bence en mantıklısı :D