14 Eylül 2010 Salı

Liselim.


Okul-ul-ul-ul.

Fena değil biliyor musunuz? Ders programım çok güzel. Derslerim güzel.
Hocalarım mükemmel. "Öğretmen duasına çıktım" diyordum, dualarım kabul olmuş.
Yine de çalışmak gerek.

Ama adapte olamamaktan mıdır nedir, sanki yabancı bi yere gidiyorum, 3 senedir gittiğim okul değişmiş gibi. Bu his geçse iyi olur. Önüm arkam sağım solum tanıdık insan, ama dan diye başladı her şey, alışamadım, uzaylı gibi hissediyorum. Selam liseli, ben dostum.

Öğrenci birliğimiz çok harika takvimler basmış, 1000 küsür kişilik okulda ilk ben aldım, öyle manyağıyım bu takvimin. Bir de defterim oluyor, ajanda gibi kullanıyorum, bu takvimi de arasına koyuyorum. 
Çok takıntılıyım aslında ben, ama çaktırmıyorum.

İşte ben bunu niye anlattım? Ben bu ajanda/defter olmadan havaya giremem, motive olamam dostlar. Eski defterimde 20 sayfa kadar kaldı, o bitene kadar, yani 2 haftaya kadar yeni defter bulmalıyız. Öyle her defter olmaz. Spiralli olacak çizgili olacak lastiği olacak, bi de çok güzel kapağı olacak. Böyle defter bulan bana söylesin oldu mu?

Bu sene çok çalışıcam örtmenim ödevlerimi vaktinde yapıcam örtmenim güzel notlar alıcam örtmenim.

"You can be my alphabet and I will be your calculator"
Academia - Sia

1 yorum:

Fermium dedi ki...

ajandayi unutunca duzgun calisamayan insan = ben

17 Friday Vocab Quiz!!
APES Reading Quiz 16.1-16.3
CalcHW aplitquestions!
APArtHist. EconTest

olmadan cuma gunume ne lazim eve gelince napicam bilemem mesela

YASASIN KIRTASIYE CILGINLIGI